Kronika roku 2014

• SKARE SKAREpojedeme na skare
    Přidáno v 14. 4. 2017 6:25, autor: Přístav Tamatea
  • Vánoční pohoda a betlémské světlo Vánoční pohoda a betlémské světloVánoční pohodou a roznášením betlémského světla jsme se rozloučili s tímto kalendářním rokem. Zakončili jsme ho společnou prací i zábavou. Připravili jsme si slavnostní večeři ...
    Přidáno v 20. 12. 2015 12:23, autor: Přístav Tamatea
  • Zamykání Dyje Zamykání DyjeLetos již potřetí se zúčastnil náš přístav zamykání Dyje ve Znojmě. Při tomto ročníku jsme překonávali největší počet jezů - čtyři jsme sjížděli a jeden sjížděla jen loď bez ...
    Přidáno v 5. 10. 2015 11:19, autor: Přístav Tamatea
  • Viking Race Křetínka Viking RaceLetošní premiérou byla naše účast na kombinovaném závodě Viking Race na přehradě Křetínka.
    Přidáno v 5. 10. 2015 11:08, autor: Přístav Tamatea
  • Léto v Bradavicích Léto v BradavicíchVyvrcholením celoroční práce v oddílech byl letní skautský tábor na Slezské Hartě. Téma tábora bylo letos inspirováno příběhy o Harry Potterovi.
    Přidáno v 5. 10. 2015 11:00, autor: Přístav Tamatea
  • NAVIGAMUS je za námi NAVIGAMUS je za námiSešli jsme se na přehradě v Seči, abychom si trochu užili. Neleká nás žádné nebezpečí, my jsme skauti v modré košili. Tak, tahle hymna nás provázela ...
    Přidáno v 19. 6. 2015 4:57, autor: Přístav Tamatea
  • SKARE 2015 SKARE 2015O víkendu 30. 4. - 3. 5. 2015 se nepočetná výprava z našeho přístavu úspěšně zúčastnila skautského mistrovství republiky v jachtingu "Skautská Regata" neboli "SkaRe", a to na přehradě ...
    Přidáno v 21. 5. 2015 2:02, autor: Přístav Tamatea
  • Svojsíkův závod 2015 Svojsíkův závod 2015V neděli 19.4.2015 se tři družiny našeho přístavu - Vydry, Kajmani a Sršní - zúčastnily tradičního Svojsíkova závodu. Závod je určen družinám skautů a skautek do 15 ...
    Přidáno v 21. 5. 2015 1:55, autor: Přístav Tamatea
  • Pozor, hlášení!!! Pozor, hlášení!!!Pozor hlášení, v případě odřeniny , říznutí, bodnutí  hmyzem či  dokonce při zástavě dechu Vám pomůžou naše vyškolené zdravotnice Lasičky.  Holky si zopakovaly jak poskytnout první pomoc,  zvládly bez ...
    Přidáno v 6. 4. 2015 23:32, autor: Přístav Tamatea
  • Silvestrovské žbluňkání - ledoboření :-) Silvestrovské ledobořeníDospělí členové a příznivci přístavu Tamatea Vrbátky zakončili rok 2014 kde jince než na vodě :-) Pokřtili jsme novou Vrtulku i prolomili ledy na Moravě. Tak příští rok zase
    Přidáno v 21. 5. 2015 2:02, autor: Přístav Tamatea
  • Betlémské světlo a Vánoční pohoda Vánoční pohoda a Betlémské světloTak se nám rok zase nachýlil ke konci a my jsme ho oslavili společně již potřetí setkáním nazvaném Vánoční pohoda spojeným s tradicí roznášení Betlémského ...
    Přidáno v 30. 12. 2014 10:27, autor: Přístav Tamatea
  • Novinky od Lasiček Halloweenské strašení  Strašidelnou noc plnou tajemna jsme se rozhodli strávit s holkami společně na klubovně.     Začínáme příběhem o Noemově arše, tento biblický příběh nás inspiruje k výrobě lodi, se kterou ...
    Přidáno v 18. 11. 2014 10:49, autor: Přístav Tamatea
  • Zamknuli jsme i Moravu Zamknuli jsme i MoravuV sobotu 25.10.2014 se někteří členové Waitangi zúčastnili tradičního zamykání Moravy v Kvasicích. Součástí akce byl také závod dvojic i jednotlivců na turistické kanoi ...
    Přidáno v 30. 10. 2014 12:31, autor: Přístav Tamatea
  • Zamknuli jsme Dyji Zamknuli jsme DyjiO víkendu 3. - 5. října se náš přístav vydal do Znojma zamknout řeku Dyji. Jak celý víkend probíhal se dočtete v úryvku z deníku bradavických studentů:.... Cesta ...
    Přidáno v 13. 10. 2014 13:37, autor: Přístav Tamatea
  • Když nám tleská Karlův most Když nám tleská Karlův mostVelký závod skautských pramic Napříč Prahou - Přes tři jezy se koná každý rok, vždycky na Svatého Václava, tedy 28. Září. Závodu se může zúčastnit kdokoliv ...
    Přidáno v 13. 10. 2014 13:23, autor: Přístav Tamatea
  • Lasiččí výprava Lasiččí výprava„Lasičky  jsou jedničky mají, chytré hlavičky a hbité nožičky“, tak toto je  pokřik družinky Lasiček a opravdu oprávněný, což se potvrdilo v sobotu 20.9. 2014, kdy holky ...
    Přidáno v 22. 9. 2014 12:27, autor: Přístav Tamatea
  • Tajný záznam - Píseň Moudrého klobouku Píseň Moudrého kloboukuPřinášíme vám další zprávy z Bradavického ceremoniálu. Tajným odposlechem se naší redakci podařilo pořídit záznam úvodní písně  Moudrého klobouku. Tento text vám nyní jako jediní přinášíme.Vaše ...
    Přidáno v 8. 9. 2014 11:35, autor: Přístav Tamatea
  • Zahájení roku v Bradavicích - rozřazovací ceremoniál Školní rok v Bradavicích byl zahájen!V neděli 7.9. v 18.00 přivítala obřadní síň bradavické školy čar a kouzel nové studenty. Během rozřazovacího ceremoniálu byli studenti rozděleni Moudrým ...
    Přidáno v 7. 9. 2014 13:02, autor: Přístav Tamatea
  • Tábor je za námi, ať žije další! Po návratu z táboraTak je tábor za námi. A to již podruhé v historii našich oddílů. Tentokrát jsme strávili dva překrásné týdny na skautském tábořišti na Slezské Hartě. Vydali ...
    Přidáno v 20. 8. 2014 12:39, autor: Přístav Tamatea
  • Naše pomoc řece Naše pomoc řece
    Přidáno v 17. 7. 2014 2:55, autor: Přístav Tamatea
  • Tamatea v novinách Tamatea v novináchVodní skauti zaujali reportérku Prostějovského deníku na dětském dni ve Vrbátkách. Přečtěte si, co o nás napsali - zde.
    Přidáno v 22. 8. 2014 11:03, autor: Přístav Tamatea
  • Jarní výprava - Tážaly Jarní výprava TážalyAkce "Tážaly - jarní výprava 2014" je za námi.  Víkendová akce (17.-18. května 2014) vodních skautů z přístavu Tamatea Vrbátky proběhla z důvodu velmi špatného počasí v ...
    Přidáno v 10. 6. 2014 0:04, autor: Přístav Tamatea
  • SKARE 2014 Přístav Tamatea na Skautské regatě SKARE 2014O víkendu 1.- 4. května 2014 se někteří členi přístavu (4 děti - Sršeň, Madam, Kečup a Avatarka + 3 dospělí - Bimbo, Hejkal a Šeďa ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 9:07, autor: Přístav Tamatea
  • Závody vlčat a světlušek Závody vlčat a světlušek27. 4. 2014  V sobotu 26.4. 2014 se dvě naše posádky zúčastnily základního kola závodu vlčat a světlušek. Obě skupinky ve svých kategoriích obsadily nádherné ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 8:59, autor: Přístav Tamatea
  • Odemykání Moravy v Kvasicích Odemykání Moravy v KvasicíchV sobotu 19.4.2014 se klub dospělých skautů Waitangi zúčastnil Odemykání řeky Moravy v Kvasicích. Řeku odemykal již tradičně vodník Čanda a poté jsme vyrazili ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 8:58, autor: Přístav Tamatea
  • Svátek sv. Jiří - šátkový den Svátek sv. Jíří - šátkový den24. dubna skauti a skautky slaví svátek - je den sv. Jiří. A jak již je dobrou tradicí, v tento den se chodí ven v kroji ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 8:32, autor: Přístav Tamatea
  • Víčka pro Matyáška Víčka pro Matyáška5. 4. 2014Na naší přístavní akci Čistý Plumlov jsme měli vzácnou návštěvu. Přijel za námi Matyášek se svými rodiči a sestřičkou. Doufáme, že se jim s ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 8:22, autor: Přístav Tamatea
    Přidáno v 17. 5. 2014 8:18, autor: Přístav Tamatea
  • Akce Čistý Plumlov Akce Čistý PlumlovV pátek 28.3.2014 jsme se všichni sešli na Plumlově v kempu Žralok na jarní brigádě. Tentokráte jsme se nezaměřili pouze na úklid samotného kempu, ale ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 8:12, autor: Přístav Tamatea
  • Nové kvalifikace Nové kvalifikace24. 3. 2014Další z našich vedoucích úspěšně absolvovali kurzy skautského vzdělávacího programu a doplnili si tak kvalifikaci nezbytnou pro práci v oddílech.Zdravotnický kurz s osvědčením pro ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 8:19, autor: Přístav Tamatea
  • Velikonoční skautské kuřátko Velikonoční skautské kuřátkoNaši skauté Přístavu Tamatea Vrbátky se už podruhé zapojí do projektu POMOZTE DĚTEM.POMOZTE DĚTEM je dlouhodobý charitativní projekt spojený s celonárodní veřejnou sbírkou, kterou pořádá Nadace ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 8:23, autor: Přístav Tamatea
  • Výprava na Bolelouckou skalku Výprava na Bolelouckou skalkuV neděli 9.3.2014 jsme využili toho, že předpověď počasí slibovala nádherný den a vyrazili jsme na dopolední výpravu na Bolelouckou skalku. Během cesty jsme ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 7:40, autor: Přístav Tamatea
  • Zimní tábor Mercedes Zimní tábor MercedesVánoce jsou ty tam, nový rok 2014 nadešel a my už toužebně očekávali únor a s ním zimní tábor. Tentokráte na chatě Mercedes u Nového Města na ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 7:37, autor: Přístav Tamatea
  • Práce s rádcovským zápisníkem Práce s rádcovským zápisníkemV neděli 2.2.2014 se Kuchťa s Googlem zúčastnili workshopu - práce s novým rádcovkým zápisníkem pořádaného prostějovským střediskem Járy Kaštila.
    Přidáno v 17. 5. 2014 7:16, autor: Přístav Tamatea
  • Výprava za hvězdami Výprava za hvězdamiV sobotu 1.2.2014 jsme se vydali všechny oddíly i s některými rodiči na exkurzu do prostějovské hvězdárny, kde nás čekala přednáška o sluneční soustavě a ...
    Přidáno v 17. 5. 2014 7:12, autor: Přístav Tamatea
  • Paringa v Bazénu Paringa v bazénuV sobotu 18.1.2014 se oddíl Paringa vydal na výlet na bazén.
    Přidáno v 17. 5. 2014 7:08, autor: Přístav Tamatea
Zobrazení příspěvků 1 - 36 z 36 Zobrazit více »