Jarní výprava Tážaly - pokyny

 

2. ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ !!!

Vzhledem k nepříznivému počasí bude celá akce probíhat v klubovně ve Vrbátkách (včetně noclehu).

Venkovní aktivity, ať už na suchu nebo na vodě, budou zařazeny dle počasí.

 

Doplnění informací:

Na akci nepočítáme s nedělním obědem, poslední strava bude snídaně. Do seznamu výbavy si doplňte škrabku na brambory.



Téma: Zahájení vodácké sezóny, výuka ovládání lodí,

teorie v klubovně

Termín akce: 17. - 18. 5. 2014

Místo konání: klubovna Vrbátky



 

 

Program: sobota 17.5.2014

8:00 doprava dětí na místo akce individuálně (přebírání dětí na místě)

neděle 18.5.2014

13:00 ukončení, předání dětí rodičům v místě konání

 

Výbava (děti): stan (vlastní, kdo nemá, domluví se na schůzkách), spacák, karimatku, čelovku nebo baterku, oblečení (na pohyb v přírodě, na spaní, na vodu včetně náhradního, pokrývku hlavy), náhradní boty, skautský kroj (triko), KPZ, ešus, příbor, hrnek, hygiena, repelent,

Jídlo: 5 brambor, 1 cibule, 1 mrkev, 1 malý celer, 1dl oleje nebo sádlo, 2l čisté neperlivé vody, 1 celý chléb, 2 špekáčky, 3 rohlíky, hořčici nebo kečup dle uvážení, 2 sáčky čaje, 5 kostek cukru, 2 paštiky, 1 krabička sýra

Samostatná příprava jídla je součástí výcviku, proto je nezbytně nutné, aby měl každý všechny potraviny.

 

Platba: všechny náklady (převoz lodí, materiál, apod.) hrazeny přístavem

 

Tým: Libor “Hejkal” Vykopal  - organizační garant, vedoucí akce

tel: 721 671 990, email: libolibor@gmail.com

 

Zdeněk “Šeďa” Božek - garant vodáckého výcviku

Eva “Sluníčko” Dokoupilová

Jiří “Čuch” Zedníček

Miloslav “Sumec” Strouhal

 

AKCE PLATÍ PRO VŠECHNY ČLENY PŘÍSTAVU. PŘÍPADNOU NEÚČAST HLASTE VEDOUCÍMU AKCE E-MAILEM, POPŘ. TELEFONICKY.