Jarní výprava Tážaly - pokyny
2. ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ !!! Vzhledem k nepříznivému počasí bude celá akce probíhat v klubovně ve Vrbátkách (včetně noclehu). Venkovní aktivity, ať už na suchu nebo na vodě, budou zařazeny dle počasí.
Doplnění informací: Na akci nepočítáme s nedělním obědem, poslední strava bude snídaně. Do seznamu výbavy si doplňte škrabku na brambory. Téma: Zahájení vodácké sezóny, výuka ovládání lodí, teorie v klubovně Termín akce: 17. - 18. 5. 2014 Místo konání: klubovna Vrbátky
Program: sobota 17.5.2014 8:00 doprava dětí na místo akce individuálně (přebírání dětí na místě) neděle 18.5.2014 13:00 ukončení, předání dětí rodičům v místě konání
Výbava (děti): stan (vlastní, kdo nemá, domluví se na schůzkách), spacák, karimatku, čelovku nebo baterku, oblečení (na pohyb v přírodě, na spaní, na vodu včetně náhradního, pokrývku hlavy), náhradní boty, skautský kroj (triko), KPZ, ešus, příbor, hrnek, hygiena, repelent, Jídlo: 5 brambor, 1 cibule, 1 mrkev, 1 malý celer, 1dl oleje nebo sádlo, 2l čisté neperlivé vody, 1 celý chléb, 2 špekáčky, 3 rohlíky, hořčici nebo kečup dle uvážení, 2 sáčky čaje, 5 kostek cukru, 2 paštiky, 1 krabička sýra Samostatná příprava jídla je součástí výcviku, proto je nezbytně nutné, aby měl každý všechny potraviny.
Platba: všechny náklady (převoz lodí, materiál, apod.) hrazeny přístavem
Tým: Libor “Hejkal” Vykopal - organizační garant, vedoucí akce tel: 721 671 990, email: libolibor@gmail.com
Zdeněk “Šeďa” Božek - garant vodáckého výcviku Eva “Sluníčko” Dokoupilová Jiří “Čuch” Zedníček Miloslav “Sumec” Strouhal
AKCE PLATÍ PRO VŠECHNY ČLENY PŘÍSTAVU. PŘÍPADNOU NEÚČAST HLASTE VEDOUCÍMU AKCE E-MAILEM, POPŘ. TELEFONICKY.
|